السبت، أغسطس 09، 2014

الآن : نتيجة تظلمات الشهادة الثانوية الأزهرية 2014 على موقع الأزهر التعليمى




طريقة الحصول على نتيجة تظلمات الثانوية الأزهرية من موقع الأزهر التعليمي .
1- الدخول على موقع الأزهر التعليمي من هنا .
2- إدخال رقم الجلوس الخاص بكم .
3- الضغط على كلمة بحث .

وبعدها يظهر للطالب إذا ماكان قد حصل على درجات فى أى من المواد الدراسية من عدمه، وتتيح الثانوية الأزهرية أو الثانوية العامة للطلاب إمكانية التظلم من درجات المواد الدراسية الخاصة بهم

هناك 9 تعليقات:

  1. طيب انا ليه كل ماادخل رقم جلوسي يقولي هذا الرقم غير موجود

    ردحذف
  2. علشان لسه مافتش 15يوم من يوم الاطلاع على ورقة الاجابة

    ردحذف
  3. يا جماعه فات 17يوم وبيقول هذا الرقم غير،موجود

    ردحذف
  4. انا عايزة اعرف النتيجة ايه رقم الجلوس 145817 اسمى فاتن مسعد عبد العاطى

    ردحذف
  5. انا فات على الاطلاع 16 يوم وكل ماادخل رقم جلوسي يقولي لم يتم التصحيح بعد

    ردحذف
  6. كيف يمكن معرفه تظلم الثانويه العامه ارجو الرد

    ردحذف
  7. انا فات على الاطلاع حوالى22يوم وبيجى لم يتم التصحيح بعدورقم الجلوس 103140

    ردحذف
  8. اننتم يومكم بسنه منكم لله امته النتيجه

    ردحذف
  9. لو سمحتو نتيجه تظلمات الثانويه الازهريه الدور التاني هاتظهر امته انا عدي ع اطلاعي ع الورقه 20يوم وكل ام ادخل رقم جلوسي يقول لم يتم التصحيح بعد ياريت حد يفدني بااي معلومات

    ردحذف

المشاركات الشائعة